torsdag 15. april 2010

woohoo!

Skal sykle igjen i dag på jobb. Det er veldig deilig, selv om jeg blir svett som en.. en... Heidisom har syklet?
Etter bare noen dager nå med en brødskive mindre, mindre snop og mer trening så merker jeg det på klærne. Gikk en 30 mins tur etter personalmøte i går kveld, så jeg ramla inn døra rett før luksusfellen. Kastet meg i dusjen, og fikk med meg innspurten. Så var det paradise hotell fra senga, så natta.


Og nå er det en ny dag.. :)


Fått beskjed om jobb fire dager neste uke. Det er veldig bra. Babysteg, Heidi.. Babysteg. Søker og søker ellers, siden jeg har fått tydelig beskjed om at jeg ikke har noe framtid der annet enn slik jeg brukt i dag. Det funker ikke på langsikt, så *rister oppgitt på hodet* man får være positiv og tenke gode tanker *sukk*


Men ut å kaste seg på sykkel da vel. Ha en flott torsdag.

Ingen kommentarer: