onsdag 14. april 2010

Tjohei

Her går det en kule varmt om dagen..

Mye som skjer, så jeg er bare raskt innom før jobb. I dag er det attpåtil personalmøte, så jeg er ikke hjemme før seint. Har senvakt også - hele uka, så jeg har vært sistemann til å gå. Egentlig deilig, men ganske slitsomt.

Her er jeg hvertfall! Henger etter for halv pris.. Har syklet til jobb to dager nå, og det har vært deilig.

Det tragiske som har skjedd denne tiden er at en veldig god vennine har mistet sin mormor. Det var ikke uventet, men veldig trist. Det er aldri godt når noen dør, men enkelte er det lettere å se tilbake på med et smil enn andre. Om man har vissheten om at personen har levd et rikt og godt liv, så synes jeg personlig at det er lettere. Tenker selv når min egen mormor døde. Det var veldig trist, men jeg var også utrolig glad for å ha kjent henne og kunne se tilbake på tiden vi hadde sammen med et smil.

Dø er aldri godt, hvertfall ikke for de som sitter igjen, men det er en høyst nødvendighet. Selv om den er å foretrekke for den eldregarde som er mettet på livet, så rammer det veldig vilkårlig. Jeg selv har blitt så dødelig atte det går ikke an.. Jeg prøver å presse grenser, jobber hardere for kroppen min og ta de rette valgene, men det er jammen ikke lett. Det eneste jeg vet ( og kanskje trøsten noen ganger ) er at vi alle skal dø. Ingenting setter ting mer i perspektiv enn når man mister noen av sine nærmeste.

Ubønnhørlig så drar livet videre, med eller uten deg.

R.I.P.

Ingen kommentarer: