onsdag 7. april 2010

En tur til butikken

kan gi mye hodebry.

Jeg er av den meningen at man skal skrive en handleliste, for jeg _må_ for all del ikke glemme noe. Det betyr enda en gåtur den dagen, og det gidder jeg virkelig ikke.
Men når man bare skal ha to ting så bruker dette topplokket å fungere. To ting skulle jeg altså ha.. Smør og frukt. Så hva gjør man for å huske bare to bittesmå ting.. Jooo, man sier de om igjen og om igjen..

Smør og frukt, smør og frukt, *nynner fint for seg selv* Dette går jo kjempe fint! Se de nydelige endene da, Smøøøøør og frukt! Snart framme.. Hva skulle jeg huske? joo, smør og frukt, smørogfrukt, ikke miste fokus nå,smørogfrukt, smørfrukt, smørfrukt, smørfrukt *messer om og om igjen*

En noe stresset mor ankommer butikken med det ene målet i hodet, nemlig å finne smørfrukt. Hvor i alle dager finner man det da? Hmmm..
Da jeg skulle til å spørre betjeningen hvor i alle dager de hadde smørfrukt, så innså jeg blemma gitt...

*rødmet litt ned i skoa nå ja*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søt du er Heidi:) Storkoser meg alltid når jeg leser sånn artige innlegg fra deg:)

Anonym sa...

Haha, nå måtte jeg bare le!! Ikke fordi det du gjorde var så fryktelig dumt, men mest fordi jeg kjente meg så inderlig igjen!!
Lykke til neste gang Heidi:-D
Klem fra Tove