lørdag 17. april 2010

helg!

Da var det endelig lørdag. Ikke at jeg skal klage. Stortrives på jobb, og skulle gjort mye for å kunne bli der, men men..

Jeg er fortsatt stappa forkjøla. Våkner hver morgen nå siden forrige helg, og hoster, nyser og sår i halsen. Jeg har vurdert allergi, men det tyder egentlig ikke på det. Jeg har en hoste som ikke gir noe tvil om at jeg brygger på en infeksjon, og ikke allergi. ( altså ikke pga selve hosten, men hva som kommer opp. Urk. ) Det sliter på nattesøvnen, så jeg er mye trøtt. Jeg drømmer hele tiden, og omtrent hver natt denne uka har jeg hatt skikkelig mareritt. Type alle i familien dør, mister alt jeg eier i en brann, ja i det hele tatt.. Apekatten ble kreftsyk, og jeg måtte pleie han på dødsleiet hans. Veldig slitsomt mentalt. Til tross for at jeg blir veldig praktisk i drømmen. Hvordan ordne begravelsen, hva skjer etterpå med huset vi tydeligvis hadde sammen, for å ikke snakke om barna vi hadde sammen.. :o Men jeg våkner opp og er ikke helt sikker på hva som er sant. Det gjør det utrolig slitsomt.

Fikk barna i går, og har koset meg med de. Nå ser de på tv, mens mor surfer litt. Dagen i dag blir oppdelt av svømming, tur i butikken, bursdagsselskap og ulike oppgaver i hjemmet..

Var på loppis i går, og fikk tak i en fin fruktkurv og en billig skohylle. Har trengt enda en i gangen, og nå er den der. Nå trenger jeg bare å få kjøpt et par sko til frøknene, så blir det bra. :)
God lørdag!

Ingen kommentarer: