torsdag 15. april 2010

Fame

Fikk et brev for noen dager siden av Fame. Der stod det ( noe forenklet og forandret )

Kjære Heidi.

16. juni. 06 ble du og dine kjære fotografert hos oss *snufser* Nå skal vi slette filene på databasen vår, så vi gir deg dette tilbudet om å kjøpe bildene som ble tatt *dobbel snufs*
Det koster mange penger. Mange penger som du ikke har. Til tross for at du får tilbake 274;- fra strømselskapet ditt. Innen 30. april må du hoste opp ca 1500 kr, for å kunne kjøpe både visningsbildene, råmaterialene og de retusjerte som du i sin tid kjøpte ( eller fikk, for jeg fikk et gratis.. Tenk at det er mulig)
Så nå kan du sitte der og tenke at minstemann sine bilder blir slettet. Bilder du aldri kan få tatt om igjen, og aldri får tilbake.

mvh Fame.


Dette har jeg da altså grublet meg i hjæææl på hva jeg skal gjøre med. Det slo meg så inderlig i fjeset. ( i mitt lettere solbrente fjes faktisk)
Men men, jeg skal nok finne en råd. Det blir bare verre med alt det andre jeg ikke får kjøpt. Har enda ikke sultet ( utenom frivillig) så det går vel bra dette også.
Får jeg det ikke til, så neivel.. Da klarte jeg det ikke. Men tanken på at et minne, et bilde eller en liten minstemann sak skulle forsvinne fra denne verden og jeg ikke gjorde alt i min makt for å hindre det, så ville det ikke bare vært surt, men jeg ville angret til beinet. Jeg skal snu enhver stein!

Heidi tar på seg rustning og vernesko. Det kommer til å bli en humpete tur! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om det er slik at du bare ikke har råd akkurat nå til å kjøpe bildene, så ring fame. Forklar saken din og spør om de kan lagre bildene noen mnd til. Bedre tider kommer, jeg er sikker på at jobb er like rundt hjørnet, og det er drømmejobben din..

Anonym sa...

Håper du finn ei løysing på dette Heidi... Det er FOR ille at mulige minner om Minstemann vert sletta... Synes du skal ta kontakt med dei, vi har jo god erfaring med det fra forrige gang.

klem fra Gry

Anonym sa...

Uff............bildene av minstemann må ikke slettes.
Kan ikke apekatten hjelpe deg litt tro ? Eller gode venner ?

Anonym sa...

Heidi
Jeg vet ikke om du har fått fikset opp i dette eller om du har skaffet penger til bildene dine.men her er mail adr min arjoh-an@online.no
jeg betaler gladeligt for bildene dine disse skal du ha.
Cathrine Karmøy