lørdag 17. april 2010

ny epost!

og jeg fikk tak i nye sko til mellomste-minstefrøken..
De er helt like de forrige, bare to nummer større. Denne lille-store jenta mi bruker 35 i sko. Gjett om hun ligner på sin mor stakkar.
Jeg har sko i størrelse 40 -42. Sant skal sies at de i 42 tilsvarer nærmere 40, men likevel. Andre sko må jeg ha ca 40,5 for å trives helt. Min bror er mye verre, så det er nok slekta mi det gett.
Far hennes har pygme føtter å regne, da han gjerne brukte mine sko :/
Det var da jeg begynte å kjøpe joggesko med rosa detaljer for å begrense hans bruk av mine på jobb og til butikken og etc.
Her er hvertfall skoene.. Helt like de gamle som sagt, og jenta er veldig fornøyd. Noe som ikke kommer fram på neste bilde, da hun ble nektet en is.. 

 Det skjærer i et mors hjerte å se hvor lik hun er meg egentlig. For hun har nøyaktig den samme rynka som jeg har mellom øya / i panna. Her skulle det vært noen liter butinox, botox og alle oxer som finnes :/


Men uansett, poenget mitt om det ikke kom helt fram her, så måtte jeg bytte epost. Start.no skulle legge ned, men endte med at powertech skulle drive det mot betaling. Det er koster jo _ingenting_ om man ser stort på det. 29 kr måneden, men alle munnfuller gjør enn feit elns. Så hvorfor ikke skaffe en som en gratis først som sist.

Altså, jeg har samme epost inntil @ punktet. Der blir det gmail.com. Om dette ble noe uklart, så skriver jeg det skikkelig.. Hsorsdal  at  g mail dått com  :D 
Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noe. Fram til 1. mai vil den gamle fungere, men etterhvert er den død.

1 kommentar:

Carrera sa...

Tøffe sko, til ei tøff jente! Har ei som ligner mora her jeg også. 12 år og over på voksensko. Ikke bare bare, hverken for smaken til frøkena sin del, eller mors (jada, fars) lommebok.