tirsdag 6. april 2010

Dager nærmere..

alt egentlig!

Har fått avklart jobb hele uka og neste. Så man må bare tro det ordner seg for snille piker, men det er ikke fast på noe måte. *krysse fingrer for at noe dukker opp snart* Har sendt unna to søknader i løpet av påsken!

Har gjort endel hjemme i dag som å brette tøyet som jeg vasket i helgen :/ Har jobbet, og er ganske mør akkurat nå. Gjespet vel gillioner ganger i løpet av dagen, om det finnes.

Hele dagen i morgen går med til en høyst nødvendig tur. Skal bli godt å ha det gjort.

Vel, barna nekter å legge seg, og mor gir opp og parkerer rompa foran pcen to min...

Serenity now!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,hei! Ville bare vise at jeg fortsatt følger med deg, noe jeg har gjort siden minstemann bloggen. Godt å ha deg tilbake =)


Klem fra Bergen!

skravlebøtta sa...

heisann berte:)
er fortsatt med jeg også.
hvem kan vel glemme søte lille minstemann..
syns du humper deg fint gjennom dagene.
kan ikke forestille meg hvordan man gjør det så synes du er utrolig flink!
livet går jo videre uansett..
så man må jo bare henge med i svingene.
klems