mandag 30. november 2009

Ventetiden har begynt..

Som jo alle har fått med seg var det 1. advent i går, og vi har tent lys, pyntet og gjort litt småtteri.

Det var vært busy busy de siste dagene nå, med flying hit og dit, og fram og tilbake. Nå denne uka skal det roes litt ned. Litt må jeg gjøre, men jentene skal hverfall sove hos meg.
Nuh straks skal jeg henge opp pakkene til julekalenderene. Eldste sin er ødelagt oppdaget jeg. Mangler noen ringer, så de må jeg få kjøpt til neste år. Orker ikke pese med det nå.. Hun får bruke min. Jeg trenger den ikke..

I morgen er det litt trening! Det går veldig fint... Buksene er blitt løsere, men vekta har stoppet litt opp. Skeiet ut litt mye i helgen, og nå må jeg hente meg inn. Jeg har begynt å legge på vekt nå, så det går framover.

Sist jeg trente spurte noen om jeg var proff! Helt seriøst.. Han sa jeg løftet så tungt, og teknikken var bra. Jeg måtte neste le litt..
Men hvorfor ikke. Det er ikke så vanlig med jenter som løfter tungt. Jeg er nesten alene i "gutteavd" / løfte jern-delen. :------)

Nå løper tiden fram mot jul, og det er både bra og skummelt. Man får bare senke krava og forventningene, så blir dette bra. For at det blir en gave-snål jul, det kan ingen se bort fra. Sukk.

Ingen kommentarer: