mandag 9. november 2009

krise avverget!

På fredag dro jeg med ovnen til elkjøp, og den ble faktisk byttet!

Jeg har fått en som er helt lik den jeg har, og jeg er veldig fornøyd. Den er veldig bra, og får fort opp varmen. Så kan jeg skru den av, og nyte en kveld under pleddet.

Helgen har vært hektisk, både fysisk og psykisk.. Jeg fikk en liten a-ha opplevelse på fredag med tanke på hvordan jeg har spist i den siste tiden. Strustemetoden fungerer ikke, og jeg kan ikke lenger skjule at jeg har hatt et alt for høyt inntak av kalorier. Totalt 14 kg over trivselsvekta nå, og jeg som har jobbet så hardt.. Vel, vel.. Brette opp armene, og begynne på nytt. Starta i helgen, og spiser jevnt og trutt, og ofte. To knekkebrød, hver annen eller maks hver tredje time. Nå må det bare skjerpes inn.

Ironisk nok skal jeg unne meg et kakestykke når jeg har gått ned noen kilo, for å ikke nekte meg alt.
Er jeg tilbake på triveselsvekta, så har jeg tenkt å unne meg noe virkelig fint! :D gleder meg alt..

Jeg vet jeg kan få det til, det må bare litt innsats og vilje til. *mumler stygge ord*

Og det skal jeg finne..

(veide meg i dag, og vekta viser alt ned en kilo fra fredag) Neste veiing er om en uke..

Ingen kommentarer: