lørdag 14. november 2009

Jeg. Er. Virkelig. Død.

som jeg sa.. Jeg ville ikke klare å gå. Jeg vagger faktisk! VAGGER!! Det er meg og endene vettu.

Jeg fikk noen utrolig søte potter av svigemor tilmin bursdag, men siden de er mindre enn standard målene, så har jeg ikke fått tak i noen blomster. (egnede blomster.. )

Men det har jeg gjort nå! Jeg fant to søte novemberkaktuser, og de passet perfekt..

Jeg har en annen som også, den er faktisk i full blomst..


Den har en nydelig farge, selv om det ikke kommer så godt fram her.. Bildene bak er av minstemann. Jeg liker å ha blomster, og levende lys rundt/ved de baby-bildene hans. Ikke akkurat noe alter, men det er hyggelig..
Jeg liker det på nin egen gode/såre måte.

Jentene har vært på hyttetur med speideren, og er nå levert hos sin far til i morgen. God med noen timer for seg..
Har ruslet med hunden, og det vil si jeg vralta i vei. Merkelig nok er jeg ikke støl i magen, eller ryggen/ brystet. Men bare overarmene og selve låra. Det sier seg det at jeg nok ikke har vært _for_ opptatt av å trene armene. Egentlig litt synd for det er greit å forebygge grevinne-hengen. Og det at jeg er støl i beina er ikke pga jeg ikke trent dem.. Men belastningen var dobbelt så mye som tidligere. Er det rart jeg ikke klarer å gå skikkelig?

Jeg har forelsket meg helt i en usalta nøttemix med tørket frukt. I ettertid får jeg vite at det er mye proteiner i det, og det trenger jeg for å bygge muskler. Ja, jeg vil bygge muskler.. Ingen bodybuilder, men det skal mye jobb til, men jeg vil ha sterke bein og armer, og gjerne løfte tungt i benken. Det gir _meg_ motivasjon og glede.
Men de nøttene.. De har vært redningen! Den tørkede frukten gir meg litt søtt, og nøttene gir meg metthet og prottiser. Veldig bra.. Sunt erre også.

Da skal denne frøkna roe helt ned, og lese litt.. Og kanskje tenke på kosemat til i kveld. Det lukter pizza.. Hmmmm...

Ingen kommentarer: