tirsdag 3. november 2009

Blomster!

Og det på en helt vanlig tirsdag.. Snille mamman min. Jammen hadde hun ikke kjøpt en ny dørmatte også, som jeg trengte. <3


Denne hører jeg på nå, og er helt forelsket.. Owl city - fireflies, må høres.. Hør alle de små lydene, og sjekk videoen. Svigerinna mi fikk meg hekta..

I dag spiste vi glutenfri blomkålsgrateng. Jeg har to flotte jenter som elsker fisk, så hver gang det kommer torsk eller laks eller ørret, så er de i himmel. Det er bare mor som holder igjen.. ( orker ikke alltid lukta gitt.. )

I dag ble det altså blomkålgrateng med ost og bacon, og laksebiter ved siden av.. Kjøper fire biter som er ferdig marinert til oss, og det er ingenting igjen. Jeg fikk knapt en helt bit selv. :-----)
( koker blomkålen litt i buketter knapt mør, sammen  med en buljongterning. Legger den i ildfastform, heller over hvit saus jeg har laget med litt ost. Strør over bacon jeg har stekt i panna, deretter litt ost på toppen. Setter i ovnen på ca 200 grader, i 20-30 min.  til osten er gylden. Alt etter som eget ønske.. Steker valgt kjøtt ved siden av..)

Jentene fikk vaksinen i går, og det har så langt gått knirkefritt. Flinke, flnke jenter som tok sprøyta uten et eneste surt mine.

Hva mer kan jeg ønske meg?

Sukk hjerte, men brist ikke..

Ingen kommentarer: