tirsdag 10. november 2009

Lasagne 2

I dag ble det lasagne, men denne gangen brukte jeg glutenfri makaroni. Faktisk ble det billigere..

Den ostesausen og kjøttsausen jeg lager kan brukes til så mangt. Som beskrevet her..

Man kan bruke all slags pasta, og legge det i etasjer. Man kan legge kjøttsausen og ostesausen i etasjer, og på toppen tar man potetmos og strør litt ost på. Det blir veldig godt.
Det er nok bare fantasien som setter grenser..

Ganske snart skal jeg prøve meg på en kyllingrett jeg har hatt lyst til. Den er naturlig uten gluten, pga råvarene ikke har det, så det føles ikke som det er glutenfri kost. Jeg merker jeg kan bli litt lei av å hele tiden tenke at jeg spiser glutenfritt. Godt man har knekkebrød. ;-)

Vekten går bra, og jeg trener og trimmer.

Gått to lange turer i dag, og trent på senteret. På torsdag er det en ny veiledningstime på senteret, og da får jeg nytt program. Det kanskje setter i gang motivasjonen til å trene enda mer enn jeg gjør nå.

Ingen kommentarer: