tirsdag 24. november 2009

Pakker!

Jeg er med i ett opplegg fra et forum, og til nå har jeg fått flere pakker enn jeg hadde regnet med.
Ikke det at jeg hadde regnet med noen, for det er ikke et fast opplegg. Man _må_ ikke gi bort noe, og man kan gi bort masse, uten å få noe igjen.

Poenget er at den som har noe å bli kvitt, eller noe de ikke trenger, så kan man gå gjennom ønskelistene til noen andre og gi det bort. Enkelte ganger avtaler man å møtes om det er større ting. Dette er ganske spennende..

Det øverste på min liste var diverse bøker, og hittil har jeg fått mange! :D Man er jo så barnslig at man vil ha mange pakker... ;-) Jeg har gitt bort endel, men jeg må si at portoen er dyr.

Treningen går supert! Trente på søndag, og jeg er så lite støl i dag at jeg kunne trent i dag, men venter til i morgen. Snart må jeg tenke på å legge på litt.. Jeg tok femti kilo på knebøyen, og jeg går helt fint rundt omkring. Apekatten tok rundt 45, og har hatt vondt for å gå! Fysiologisk skal jo han være stand til å ta mer enn meg, og på langsikt så får han nok trent seg til det. Men jeg synes det var utrolig morsomt! Jeg tar mer enn han i knebøy. *stolt*
knebøyen: 
Jeg bruker 10 kg som oppvarming 15 * 2, så går jeg på
30 kg 10*3, så 50 kg 10*3. Ti sekunders pause mellom hvert sett. Et sett er da 15 eller 10.
Det er det eneste jeg trener av bein foreløpig.. Men jeg ser resultater. Buksene sitter løst.. Og det skal jo egentlig være omvendt, for jeg bygger muskler. For jentere er det litt lettere. Vi blir bare sterke. Om jeg da ikke trener tre timer hver dag, og er flink med kosten. Da skulle jeg nok klart å bli bodybuilder. Men det vil jeg ikke.. Ikke har jeg så god lyst.

Resten er mage, rygg - både øvre og nedre, armer - bi og tri, og bryst. Kooooser meg! ( hvertfall når du ser resultater..)

Svetter som en gris, lukter som en hest,  løfter som en bjørn, da blir Heidi stolt som en hane! Nå var det ikke mening at dette skulle bli en treningsblogg heller..

Det skjer ganske mye spennende i Heidis verden. En gang utpå nyåret skal denne lille familien flytte sammen med apekatten. .Det hadde vært hyggelig med litt mer kontakt med apekatten, og ting føles riktig nå. Så får vi se da.. ;-) Han er en flott bonuspappa, og jentene er blitt veldig glad i han, og de trives.

Apekatten, til tross for at jeg skriver lite om han, så betyr han mye for meg. Han er så morsom. Han kan prate med meg i timesvis, og han forstår meg selv om jeg ikke gjør det selv. Han titter på deg med blå øyne, og ber meg om å våge ting jeg ikke trodde var mulig. Vi har nok trengt hverandre på mange ting. Han ler av/med meg stadig vekk, for jeg er morsom. Så du vet.. Han er der når jeg trenger han, og jeg er der for han.
Men vi er like dramatiske, så det spørs om ikke det går med noen tallerkner når det blir en oppildnet diskusjon etterhvert. Hehe. 


Til middag blir det taco! Ja, påen helt vamlig tirsdag. Jeg har ikke barna i helgen, så da blir det nå. Tacoskjell fra Santa Maria er glutenfrie, og det er taco mixen også. Så da er det bare å dytte innpå.
God tirsdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så hyggelig at du og "apekatten" flytter sammen over nyåret! Da ser det jo ut som vi blir samboere nesten samtidig ;)
Lykke til med tallerknene!
Blir det noe kake før jul på oss? :)

Heidi sa...

JA! KAKE!

Jeg er din anytime <3
Er ledig de to neste lørdagene vaffal. Helt ledig, eller kan bli ledig. ;-)

Anonym sa...

Førstkommende lørdag kan det være tid for kake for min del tror jeg!! Passer rundt 12?