torsdag 19. november 2009

Hallo i luken

Jeg bare digger gamle sketsjer som Fleksnes og Harald Heide Steen jr. Det trenges en god latter innimellom..

Dagfinn Lyngbø er også morsom, men utgår som klassiker.

Nuvel, jeg skulle bare oppdatere med å si at jeg lever. Har trent gang nr 2. (svømt tusen meter også! )  Det tok totalt 6 dager *knegg* før jeg kunne fått trent igjen. Allerede nå kjente jeg framgang. Nå kom jeg meg gjennom programmet, og selvsagt er jeg helt skutt, men ikke på langt nær så ille som sist. Jeg kjenner jeg er støl i armene, og litt sår i beina. Jeg blir nok enda litt verre i morgen, men så går det over. Skal ta litt ekstra tilskudd av proteiner i dag, så hjelper det på repareringen.

Målet er å få trent dette programmet tre ganger i uka, det vil si med to hele dager mellom, så totalt to ganger ene uka, og tre ganger andre uka, fram til jul. Nytt program på nyåret, og da blir det enda mer belastning og litt andre øvelser. Jeg er ikke redd for å bygge muskler. Merker det alt på klærne, og har fått kommentarer på at jeg er blitt smalere i ansiktet. Totalt er det ned ca 4,5 kg på 10 dager. Det går _litt_ for fort, så jeg håper det balanserer seg ut etterhvert. Jeg er vant til å gå ned i vekt ( like vant til å gå opp) Så jeg vet jeg burde gå ned like fort/sakte som jeg gikk opp. Men i starten er det jo mye vann da.. ;-)
Jeg er hvertfall nødt til å holde matinntaket på topp, ellers greier jeg ikke dette tempoet. Muskler trenger mat,og det er dårlig kombo og bygge muskler og slanke seg. Det er ganske vanskelig uten å skade seg..

Akkurat nå hører jeg på Joshua Kadison med 'Jessie'. Synger med for full hals!

Russisk ubåt har drevet med fiske i norsk farvann! Se her..
Kapteinens kommentarer på hvordan dette har kunne skjedd : "Man ser jo ikke den grense under vann"

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt å høre at du lever, frøken! :)
Så flink du er som har kommet i gang med trening igjen! Alltid tungt i begynnelsen, men det hjelper etterhvert! Bare å stå på!