tirsdag 30. juni 2009

Noen før-bilder?

Noen før-bilder, men etter-bildene har jo snart blitt før-bilder alt.. :/

Soverommet til jentene!


Stua/ mitt soverom!


så begynte det å bli fart på sakene, når jeg bare fikk tingene på riktig sted!
Stua etterpå :

Andre delen av stua:

rommet til jentene:

Kjøkken, det vil si spisedelen :

Benken og andre delen av kjøkkenet:


Rommet til jentene har blitt mye bedre, og gangen som ikke ses her er helt strøken nå.
Stua har på etter-bildene litt rot her og der, som klær og en lampe som ikke er demontert. Men det er mye bedre nå..

Sommerens innkjøp er lille vennen :



Og en etterlengted AC-anlegg. Sikkert luksus, men høyst unnværlig hos meg. Jeg bor rett under taket, og sola den steker!


Håper å få til å komme meg på kino til helgen.. Transformers 2 lokker veldig!

Ellers tilbringer jeg tiden med å søke jobb, være på stranda, eller ta utallige turer ut fordi en liten frøken må tisse. Hun er derimot veldig flink, og har fort funnet ut hvordan dette gjøres. Totalt 4-5 uhell hittil, og det var bare de første dagene.. Nå er det alt noen dager siden sist. Jeg er utrolig stolt..

Jentene er veldig glad i henne, og vi deler godt på lufting og plukking av bæsj. ( det satt langt inne å plukke bæsj, men det har hjulpet) Hun bæsjer jo 3-4 ganger om dagen, så det blir nok bæsj! Hihi.

Tilbake til varmen!

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

I see me! And I see Bug's old walk-along thing! :D

Heidi sa...

yeah :D

I see me too, and i couldn't give away the walk-along thing... <3