onsdag 17. juni 2009

Tannlege, oh tannlege

Da var det gjort for nå.. Del 3 av rotfyllingen er unnagjort. Nå skal jeg bare tilbake i September, og da skal tanna få sin permanente fylling og bli bygget opp.
Noe så ekkelt som verk ble sugd ut av tanna. På røntgenbildene kunne vi se grå felt flere steder i kjeven og rundt tanna. Så da måtte hun inn med en supertynn nål, og sugde ut verk. Naise!

Så la hun inn antibotika i form av små bomullsbiter, og målet er nå at det skal gro skikkelig de neste tre månedene. Er det mer betennelse der da, så blir det en hestekur med antibiotika. Du kan tro jeg gleder meg..

Men denne betennelse kan var årsaken til så mye! All hodepine, smerter i bihuler, og andre plager jeg har/ har hatt. Det er utrolig deilig å vite at nå blir det kanskje slutt på det! \o/ Jeg har følt meg utrolig slapp og dårlig så mange ganger, uten åpenbar grunn, og tannlegen mente det å gå med en slik betennelse over så lang tid helt klart tapper kroppen for krefter.

Nå lever jeg en ruset tilværelse med smertestillende og håper på det beste..

To dager til bursdag, og vi skal etter planen begynne på fredag med og flytte. Endelig er dagen snart her!

Ingen kommentarer: