mandag 15. juni 2009

Møbler er kjøpt!

og her er de: lånte bildet fra jysk..
Skal snart ta egne bilder fra min verandan, for jeg rakk ikke denne gangen.
Det begynner å bli veldig fint.. Selv om jeg mistenker at lille vofsen ikke kan gå der ute, for hun kommer til å tisse på naboen.


Ellers er det mye stæsj i min leilighet, for min mor har bodd der så lenge. Det må flyttes ut, i det jeg flytter inn, men det er ikke så lett alt ting, for hun er borte på jobb. Men vi får vel det til også..

Apekatten kjørte oss hjem i går, og tok med enda et lass. Det var veldig hyggelig at han gjorde det, for alt mindre er bedre til helgen. Da kanskje vi klarer bare to turer. Det er drøyt å kjøre, og det er tungt å kjøre to turer på en dag, så mulig vi må dele det opp. En tur på lørdag og en på søndag.

Tirsdagen den 23, skal vi hente lille frøkna! Da blir det bilder.. Regner ikke med mye søvn den nattan der, så godt jeg har barnafri dagen etter. Må bare få tak i et bur nå, så hun kan sove der om nattan. Hvertfall mens hun er valp..

Ellers er det ikke mye som skjer. Har prøvd å legge inn alt på tlf på nytt, men den funker visst bare når den vil. Denne tlf har jeg nå hatt siden august 07. Den fikk jeg mens minstemann var her. Jeg ble veldig overrasket og glad når jeg fikk den, for jeg har aldri fått en tlf før. Men nå synger den på siste verset. Håper den holder ut litt til, så jeg kan ønske meg en ny til bursdagen min igjen i august.. *optimistisk*
Jeg kan jo ønske meg det.... :------) hihi

Jeg må ta bilder av et nydelig lite skrin som min mor har kjøpt. Det er et babyskrin, og er ment for ting til minstemann. Det var kjempe nydelig, og jeg kan inngravere navnet hans på det. I hverdagen når jeg er sammen med andre rundt meg er mistemann sjelden et tema. Det blir i såfall jeg som tar det opp. Mine nærmeste har hørt meg snakke så mye om han, at de hever ikke et øyenbryn, men andre kan synes det er vanskelig å snakke om. Det er helt greit egentlig, men behovet er der enda, innimellom, og da vil jeg snakke om han.

Nå føler jeg at det er mye kaos i livet mitt, på veldig mange nivåer og plan og hva-har-du, og jeg håper det roer seg litt.
Jeg har ikke avtalt noe særlig framover, for nå vil vi ha litt ro. Jeg vil kose meg med barna og lille voffe-frøken, så får vi se..

Det er MANDAG, og SISTE mandag her!!

Ingen kommentarer: