tirsdag 16. juni 2009

tjohei

I dag skal jeg ordne papirer og nøkler, så vi kan få leie barnehagen i forbindelse med bursdagen til mellomste.

Det var veldig vellykket sist gang, men denne gangen skal vi være både ute og inne, så da blir det kanskje mindre støy.

I ledige øyeblikk så pløyer jeg, og sår på min gård på facebook. Ellers leser jeg så øya snart detter av, i tilegg til det vanlige da.. Vaske, rydde, pakke, overleve.. hihi.

Men det skal bli godt å få begynt på flyttingen, og bli ferdig. Så kan jeg endelig få litt skikkelig ro. En sånn ro som sier at ingen vil komme om ikke jeg ber noen. Høres kanskje teit ut, men man har levd tett på andre mennesker nå dette året, og det skal bli godt å få litt rom. Da savner jeg det sikkert, men likevel..
Det blir nok bra hektisk når lille tuppelura kommer!

I dag er det en uke til, så henter vi lille frøkna, og ikke noe mer søvn på meg!

2 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

I know what you mean about getting space from people. Sometimes I just don't leave the house or answer my phone for days. Maybe I'm a little extreme though. Heather the Hermit.

Heidi sa...

yeah, it nice..

I have been living very close to other people this year, and its time to get some space. If I did not answer the phone, someone would call the police, but just the feeling you get when your all alone, and close the door and you can eat ice cream in your underwear. THAT'S what I want!
You'll get there too.. Hehe.