fredag 12. juni 2009

Søte, søte feriepenger

Så nå skal søte mor kjøpe seg noen søte utemøbler. De er ikke store, og absolutt ikke dyre, men jeg vil virkelig nyte verandaen min. Jeg har blomster, nå trenger jeg stoler og et bord.

Jeg tror jeg har plukket meg ut en liten kafé modell fra jysk. Den tror jeg funker helt fint..

Håpet mitt denne helgen hadde vært å kjøpe de nevnte utemøblene, få hengt opp gardinstang og gardiner i nye stua, og få kjørt ned et lass.

Hittil der det ut til at det skal gå..

Det blir også et stykke ostekake med en vennine på lørdag! Livet er lyst og lett akkurat i dag. Apekatten kommer hvert øyeblikk. Kjekke, kjekke mannen!

I dag var det utrolig surt og kaldt, så jeg er glad jeg tok sykkelturen i går. Tok med jentene til butikken for å kjøpe noe unevnelig ( dopapir) og det ble jammen to kurver jordbær også.. Nam nam! Årets første for meg..

Såh, da var det mitt liv..
Ha en flott helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja liker bilder;)
Håper du og dine får en fin helg, med solskinn og is. Med grønske på knærne og mange klemmer.

Ingrid