mandag 28. desember 2009

Snart 2010 nå

Tiden går så fort..

Ja, det er virkelig en klisjé, men den gjør det. For meg går hver time sakte, mens dagene flyr. Merkelig..

Jeg er på dag nr 2 med barnefri, og jeg savner barna jeg. Jeg savner de såpass at jeg kjøpte en ny kjole på salg til minste. Den er sååå fiiin! Det er virkelig lenge siden jeg har kjøpt noe som helst av klær til de. De har fått arvet mye, og det blir jeg glad for. Slike upraktiske ting som kjoler og pensko derimot blir ikke arvet så ofte, men jeg kjøper ofte brukt.
Denne gangen var det denne kjolen da.. Jeg elsker den. Den er oransje, rød og med lime farget striper rundt sømmene. Den høres helt heselig ut, men er utrolig fin. I cord faktisk. Det fineste med den var prisen, 65 kr. ;)

Ellers må jeg ha briller! Jeg har en lei betennelse på ene øyet, altså ikke på selve øyet, men rundt. Jeg har hatt en pløse på undersiden i noen dager nå, og jeg må bare krype til korset å kjøpe briller. Jeg tror jeg skal få de ganske så rimelig, men alt over hundre kroner svir litt. Hihi.Vi får se hva dette hodet får funnet ut av..
Det må legges i bløt som det så fint heter.

En ting jeg har merket over en tid nå er at jeg har fått tilbake huden min. !! Tro det eller ei, men jeg har følt meg hudløs og sår. På en slik måte at jeg ikke har hatt noe forsvar mot tårer som kommer eller jeg ramler rett ned i kjelleren ved en teit kommentar. Det er det eneste jeg kan sette fingeren på.. Jeg begynner sakte å føle meg mer som meg, enn jeg har gjort på lenge.
Jeg blir vel aldri den gamle-Heidi, men jeg kan bli Ny-gammel-Heidi. Hun har jeg hørt skal være ganske bra.. ;)

For å lage denne nye Heidi bedre, så får jeg vel skaffe meg noen kule briller. Hvem vet..

Ingen kommentarer: