onsdag 16. desember 2009

Snaaaart juleferie

for barna, jeg har jo ferie hele tiden :|

Har sendt en søknad nå.. Er bare deltid, men håper jeg får den. Forventer ikke svar en gang. Jaja..

Ellers har jeg gjort unna siste innkjøpene, og er blakk som den berømte kjerkerotta. Populært kalt, "man eier ikke nåla i veggen". I mitt tilfelle så eier jeg verken nåla eller veggen den sitter i. Kan det bli noe mer deprimerende?

Ble slått med et veldig savn, og en stor klump i hjerterota. Jeg ser små tasser overalt, og det er vondt å tenke på tassen som ikke er her mer.

Lille vakre minstemann..

Mammas kjære lille gutt. Du som skulle bli født til liv og glede. Du som skulle sjarmere jentene i barnehagen med de store blå øynene dine. Du som skulle komme tassende inn i senga mi på natta for du har drømt noe vondt.
Men det er jeg som drømmer vondt.. Ser en liten kropp, langt nede i det mørke kalde hullet vi måtte legge deg i. Du er ikke varm og myk. Jeg ser levende for meg alt.. Det er til å bare gråte av.
Du som jeg hadde så kjær, jeg har deg fortsatt så kjær, som bare en mor kan elske barnet sitt.

Jeg savner deg.. Det blir aldri det samme uten deg. Ikke vil at jeg noen skal ta din plass heller. Jeg tør ikke miste noen fler. Jeg tør ikke å la deg bli storebror. Når du dro så tok du hjerte mitt med deg..

Snøen har falt på graven din, og jeg har bare fått lagt på en krans og tent et lys. Det var ikke mer å gjøre. Jeg håper bare du har det godt.

Du vil alltid være min søte, vakre minstemann.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vakre fine gutten din<3

Carrera sa...

Nydelige lille tassen, som har satt så dype spor hos så mange, inkludert meg.

En stor førjulsklem herfra!

Anonym sa...

Det gjør så sterkt inntrykk når jeg ser minstemann - vakre gutten.

Kjære Heidi.
Du kjenner meg ikke men jeg føler jeg kjenner deg pittelitt. Jeg vil så gjerne gi deg en julegave men vet ikke hvordan. Det hadde betydd mye for meg å få kunne gjort det. Men jeg har hverken navn, tlf nr eller mail......så hvordan. Du vil kanskje ikke legge ut noe her ????

Vestlandet

Anonym sa...

jeg kunne også ha tenkt meg å gitt deg en liten oppmuntring, litt sent til jul, men du trenger vel litt omtanke i januar også du. kan ikke du fortelle oss hvordan vi kan få en adresse til deg er du snill?

klem fra nordnorge!

Anonym sa...

En god klem til deg. Nydelige minstemann.

Anonym sa...

Nydelige lille minstemann. Så utrolig vakker. Han har satt så dype spor rundt seg. Han kommer aldri til å bli glemt.