fredag 8. mai 2009

ny frisyre..

Det er helgens oppgave!

Jeg har nå rett ned, og brunt hår. Det kan ikke akkurat kalles nyskapende og orginalt. Jeg får ikke noe volum i det, siden ja, det henger rett ned. Det kan så pent kalles "fint" hår. Det vil si TYNT!

Men jeg håper når denne helgen er omme, at jeg har helt nytt hår!! ( okay, ikke helt nytt. Jeg er litt skeptisk til kort )

Men det var altså dagens innlegg.

( noen ganger må innleggene bare være tanketomme og overfladiske ellers bare griner jeg.)

4 kommentarer:

Lene sa...

gleder meg til å se;)
det er alltid forfriskende med ein tur til frisøren. Føler man får nye ark til å fortsette på ;)
Lykketil ;)

Kine sa...

Lykke til med sveis valg! Vurderer det samme selv ;-)

Bilde??

Kine sa...

Helgen er omme :-) Bilde av nytt hår??


*spent*

lijander sa...

Alltid moro med litt forandring =) Får vi se bilde eller? *spent*