torsdag 7. mai 2009

Blomster!

Jeg har kjøpt uteblomster, og plantet ute. Det ble riktig så fint. Nå mangler jeg bare noen hagemøbler til den nye verandaen, ( når jeg får flyttet) så kan jeg nyte sommeren ute også. Det er ikke verst.

I dag har jeg hilst på min gamle farmor, og det var hyggelig.

Ellers skjer det ikke så mye for tiden.

Jeg hadde en prøveeksamen her om dagen, og apekatten leste den etterpå, og mente det kan ha gått riktig så bra. Men vi får se..

Jeg leser videre i sagaen om isfolket, og nyter roen akkurat i dag.

Gleder meg til å begynne og få pakka ned ting. Jeg har ingen kott eller loft som skal tømmes, ellers hadde jeg tatt det først. Jeg har flyttet nok til å vite det. Håper dette er siste gang jeg flytter på lenge. Jeg er så utrolig lei av å kaste, flytte, leve midlertidig. Nå blir jeg i den nye leiligheten til jeg får kjøpt meg noe.

Jeg skal nemlig vinne på lotto tenkte jeg, så jeg får noen penger, så er et lite rekkehus eller lite hus i boks. :)

Ingen kommentarer: