torsdag 20. mai 2010

Henger etter for halv pris..

Har fått endel oppgaver jeg må få gjort unna, men vi tar den enkleste løsningen og tar de over helgen.

Skal straks på jobb, igjen, og har jobbet disse tre dagene. Sist trodde jeg det bare skulle bli i dag, men jaggu ble jeg ikke oppringt om å få jobbet noen dager til. Sånt liker vi.

17.mai kom og gikk. Så på barna gikk i tog, spiste hos svigers så var det å levere barna, så puste litt i bakken, så gjøre ferdig flere prosjekter på engang som jo er for mye, så ingenting ble gjort. Nesten hvertfall. Ikke ting som synes.

Jeg er stadig på nett, men mangler noe å fortelle. Hmm. Det skjer endel ting i helgen, så jeg får vel mer å snakke om til uka. (Altså, det skjer jo ting, men det er bare _så_ mye som andre ville interessert seg for )

Vurderer fortsatt hva jeg skal bruke bildene av minstemann til, men det er ikke noe hast. Nå kan jeg endelig se på de uten å bryte ut i krampegråt. Det har begynt å begrense seg til noen tårer i øyekroken. Framgang.

Nå er det tannpuss og så er det senvakt. Ha en flott langhelg.

(totalt hekta på yes man  I know, jeg burde vært skutt :/  )

Ingen kommentarer: