torsdag 6. mai 2010

Hmmmm

For de som lurer. Cden fra Fame er fortsatt ikke kommet.

Venter spent.

Har en dag med jobb igjen i denne uka, og en dag neste uke. Kun denne ene dagen i neste uke foreløpig. Det blir ikke mye til lønn i mai kan man si :/
 Men man skal alltid se livets lyse side. Jeg får tid til å trene mer og sykle mer.

Nettopp kommet hjem fra en fin liten runde nå. Fortsatt støl etter en styrkerunde på tirsdag, men fornøyd med innsatsen. Nå er det dusj og legging av barn. I morgen er det faktisk fredag, og jeg har fått handlet for helgen allerede i dag. Nå skal det blir en slutt på akutt-handle på lørdag ettermiddag, for å sikre meg i helgen. Dessuten er det mer økonomisk har jeg hørt å handle stort og planlagt. Alle monner drar.

*venter fortsatt i spenningen på den cden fra fame altså*

Ting jeg er takknemlig for:
  1. To flotte jenter! Det kan jeg ikke få sagt nok..
  2. En kropp som fungerer, selv om den har sine bulker, skraper og det finnes (stort) behov for kirurgiske forbedringer
  3. En helt grei sykkel. 
  4. Utrolig fine kollegaer <3
  5. At det snart er loppemarked!!

Ingen kommentarer: