lørdag 1. mai 2010

gjentagelser

Føler jeg har sagt dette noen ganger nå, men jeg har altså jobb til uka, men så (igjen) vet jeg ikke noe mer.
Har tre tidligvakter og en senvakt, så det blir mye gjesp på meg framover. Hatt tidligvakt hele denne uka som var, og på torsdag kjente jeg var inderlig sliten jeg ble av det. For jeg får ikke sovet mer, eller lagt meg tidligere.
Man har jo ting man skal gjøre, klær som skal vaskes, barn som skal gis mat osv.

Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit
Denne hører jeg på Spotify nå.. Og til denne sangen har jeg gjort ferdig rommet til jentene halvveis. Sendt de avgårde med far tidligere i dag, og tenkte å bruke deler av dagen på å få vasket der ( grundig) og gjort om litt. Tidligere har de stått i en kortside-mot-langside, så hodene  er inntil hverandre i en L formasjon,  Nå skal de stå på hver sin side av rommet. Gleder meg, og det begynner å bli veldig bra..


Flere har spurt om disse Fame-bildene, og jeg må bare få takke for en utrolig respons. Det var over all forventing. Ikke at jeg forventet meg noe som helst, for jeg var bare frustrert og lei. Ikke ble jeg videre oppmuntret av besøk på Nav, men jeg har nytt mot.
Heidi _skal_ få det til.

Så jeg vil rette en stooor takk til de involverte, som har gjort det mulig for meg å kjøpe bildene. De ble innkjøpt forrige helg, så de vil være i posten om få dager. Kanskje alt til uka? Det var to ukers leveringstid, så den som lever får se.

Skal legge ut noen go-biter, spesielt av de som ble vist på visningen. De er ferdig retusjerte, så jeg kan glemme hvordan jeg ser ut ;)
Må innrømme at jeg ikke helt kjenner meg igjen i noen av bildene, men jeg er jo ikke i fokus. Det var for å ta vare bilder av jentene sammen med minstemann, og selve minstemann bildene.

Nå gjenstår det bare å få kjøpt noen av de bildene som ble tatt til 1 årsdagen hans. Ting Tar Tid, men tid har jeg nok av føler jeg.

Vel, god lørdag alle sammen. Både de synlige og usynlige leserne. Jeg vet dere er der, og det varmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjære Heidi

Er så glad for at du fekk kjøpt bileta fra Fame. No er dei dine, du kan sjå på dei når du vil, få kopiert opp så mange du vil. Godt å høyre.

Klem
Gry