onsdag 12. mai 2010

Onsdag

Det er blitt til dagen før kristi himmelfartsdag.

Jeg var syk mandag og tirsdag, og det er kjipt. Når man jobber som vikar, kan man ikke bli syk. Man skal være frisk hele tiden, så jeg var nokså skuffet over denne kroppen her. Men hva hjelper det.. Jeg var satt opp de timene, så jeg får betalt, men det kan gjøre at jeg ikke får jobb der. Det ble snakket så vidt om at de trenger meg torsdag om neste uke, og kun den dagen.
Det har jeg forsåvidt hørt før, men denne gangen tror jeg dem. Sukke og akke..

De bildene vi har fått har jeg tenkt mye på.. Jeg har jo selvsagt lyst til å bruke dem. Spesielt et av minstemann hvor han ligger på magen. Lurte på å skrive en tekst over, ala den "da du ble født elsket jeg deg, da du var en time gammel ville jeg dø for deg" elns. Må finne de riktige ordene,men..
Hvis ikke vil jeg ha noe annet. Jeg har jo selv skrevet et dikt, men tenker det blir for langt. Kanskje den med "små fotspor setter også spor"
Nei, jeg vet ikke..
Må photoshop'es litt også, for å være sikker. Og det har jeg ikke selvsagt..Heldigvis har jeg et Forum hvor det sikkert finnes en som vil hjelpe en stakkar.

Jeg vil bare ikke at det skal bli teit, så hvordan skrive noe, hva skal skrives og hvordan få det til å se bra ut. Hvor stort skal det være, siste problemet mitt er hvor det skal henge, men jeg finner alltids en råd.

Så det er onsdag. Det er krysset mange merkedager ut av kalenderen nå, og det går faretruende fort fram til august. Jeg er forberedet, men det blir tungt. Hvert eneste år så går jeg på en smell. Det er som om jeg glemmer hvor vondt det gjorde i fjor, så da får jeg dobbelt sjokk selv om jeg er forberedet. Det går jo ikke an, sier du. Men jo :/

Skal hilse på baby igjen i morgen. Snart tre uker gammel. Lille søte baby. Sukk hjerte, men brist ikke.

Ha en fin langhelg!

3 kommentarer:

Lisa sa...

"Til mitt barn ♥ Før du var unnfanget, ville jeg ha deg. Før du ble født, elsket jeg deg. Innen du var en time gammel, kunne jeg dødd for deg. Dette er livets mirakel."

"Små fötter setter store spor"


De er kjempefine synes jeg. Har lagret mange slike. Håper du finner noe som passer:)

Lisa sa...

Om du ikke har photoshop, er photoscape en bra erstatning.

Ooooog,hold deg fast:

GRATIS å laste ned:D Dét likär vi!!

Heidi sa...

Ojojoj, flotters!

Takk så mye Lisa <3