søndag 9. mai 2010

Nå er den her!

Her kommer et lite utdrag, så dere kan få et blikk i hva jeg har fått.

husk, jeg eier alle rettigheter til alle bilder jeg legger ut. Dette var noen av visningsbildene vi fikk se da vi skulle bestille.. De to nederste er de som ble tatt med hjem den ene gangen. Den første gangen vi bestilte valgte vi et gratis bilde av hele familien. Det har jeg valgt å ikke ha selv, men jeg la ut noen av de andre "LykkeligFamilieTM" bildene vi tok. Altså, de to siste bildene har jeg i ramme på veggen. Det helt siste ble også redigert for å dempe lyset, da minstemann var litt blek der, og det skar litt med min semi-brune hud. Ikke at jeg finnes brun, men akkurat da var jeg lettere gyllen.
De skar også vekk deler av armen min, og fjernet diverse sår og arr. Kan legge ut det en annen gang, siden jeg nå må snu litt og ordne litt på det først *lat*


2 kommentarer:

Lisa sa...

Så fine bilder, Heidi!!

Det av deg og Minstemann er bare kjempefint!, og det av minstemann alene i halvprofil*smelt*

Anonym sa...

Så godt at du har fått bilda i hus. No er dei dine! Det er så rart å tenke på at den vakre lille sjarmøren ikkje er hos deg lenger. For vondt til å ta innover seg i grunn.
Så rart å sjå jentene dine så små, har jo sett på bilder kor store dei har blitt. Minstemann vil liksom alltid vere liten han. Skulle jo vore ein stor gut på 4 år...

Veldig flotte bilete, og det siste av deg og Minstemann er berre nydeleg. Varmen og kjærleiken mellom dykk stråler... Skulle så ønske du kunne få halde han slik i armane dine igjen.

Vart i grunn litt vemodig av å sjå bileta, men mest av alt er eg glad for at du klarte å få kjøpt desse bileta, som aldri kunne blitt erstatta om dei vart sletta.

Klem
Gry