lørdag 25. desember 2010

Denne julen

har jeg lært mange ting.

  • Jeg kan steke ribbe om jeg må.. Det var ikke min feil at den var så mager, så den ble litt tørr. Men svoren var helt klart en tier! 
  • Jeg har fått bestilt bøker fra biblioteket, og de rakk å komme fram! 
  • Jeg er en racer på hurtig-rengjøring.
  • Jeg er velsignet med en fin-fin familie som gir god stemning og har høy trivselsfaktor selv når man ikke fortjener det. 
  • Jeg har fått den kuleste kaffekanna ever, til tross for at jeg ikke drikker kaffe selv. 
  • Jeg har en verdens fineste kjæreste <3
  • Jeg har virkelig lært at julen er til for barna. Barna var fine, omsorgsfulle og veldig takknemlige. Selv om de ikke fikk alt på ønskelista så fikk de det som stod øverst, nemlig ski. To så glade barn har jeg ikke sett på lenge.
  • Prøver å lære meg å nyte nuet <3


( I bakgrunnen så skimtes det evige trappe-prosjektet. Sukk hjerte, men brist ikke. Det blir bra til slutt, lover! )

Heidi på kontoret! Tok siste innspurt før julen, men det blir lange dager i romjula. Jaja, jeg kjeder meg hvertfall ikke. :D

 Jentene hadde nyyyydelig kjoler! elendig kamera, så bær over med meg..
To av de fineste <3