lørdag 1. januar 2011

2011

Det skjedde mye i fjor, og det skjer vel enda mer i 2011. ( Får man håpe?)

Veldig mange innlegg rundt omkring som setter seg litt fast i halsen min, men jeg skal nok tåle det. Sitter her litt sliten etter en lang skitur i går og en lang dag/kveld. Sånn er det vel for de fleste vil jeg tro. Jeg hadde et ønske om å være helt alene egentlig, men det ble veldig hyggelig sammen med andre også.

Nyttårsforsettene står i kø. Dette året her ( som alle andre? ) skal jeg heller ikke begynne å røyke. Ellers er det en kort liste gitt..


Kjære vakre minstemann.
Nok et år hvor jeg ikke fikk gjort det jeg skulle,. Nok et år har gått og enda et år fra jeg sist holdt deg i mine armer. Min vakre skjønne engel.
Jeg prøver.. Jeg prøver å senke skuldre, jeg prøver å nyte nuet.

Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet
om du nyter hvert sekund.

1 kommentar:

Unknown sa...

http://www.hvertsekund.no