tirsdag 25. januar 2011

Denne dagen har også en ende..

Som alle andre dager.

Lille kjære minstemannen min.

Du skulle blitt fem år i dag. Store-lillegutten min ville blitt så stor. Lillebror ville vært irriterende, masete, morsom, inderlig elsket og er nå dypt savnet.

Minuttene snegler seg fram til tidspunktet hvor jeg fikk holde deg for første gang for fem år siden. Lille-store supermann på over 4 kg. Du har det vel godt nå håper jeg. Jeg kan ikke få besøkt graven din, orker ikke enda en bursdag foran en kald stein.

Savner deg så inderlig. <3

klem fra mamma

Minstemann fylte 1 år, og var allerede veldig syk. Nå startet sykdommen, og den vil etterhvert bli erstattet av  mange år med sorg og savn. Ufattelig..

4 kommentarer:

Tonje Skarpsno sa...

Kan ikke klare å ikke tenke på dere i dag....ord er fattige, ingen trøst nok. Datoen som for meg er glede, bærer for deg sorg og savn. Vi har ikke glemt dere, ei heller minstemann!

Anonym sa...

Kjære Heidi

Tenker veldig på deg i dag. Det er så urettferdig at du ikkje får ha din vakre 5 åring saman med deg i dag. Dagen som skulle vere så full av glede vil lett verte ei påminning om at du har mista. Håper du klarer å bruke dagen litt til å feire at han kom til dykk! Feire livet han hadde, han er jo guten dykkar, han har lært så mange så mykje om livet, han var her og livet hans vart kort, men så veldig verdifullt.

Vi gløymer han ikkje Heidi!

Klem fra Gry

Kjære Gud, la dem huske at
i dag er det en spesiell dag.
La dem forstå at minnene ikke blir borte.
Velsign dem med ører til å høre med
Og hjerter som bryr seg.
Få dem til å lytte mens jeg deler.
Vern dem slik at de aldri vil kunne oppleve min smerte.
Hjelp dem til å hjelpe meg med å forstå at mitt barns liv ikke var forgjeves.

Hjelp dem å huske, kjære Gud
at jeg ønsker at mitt barn var her slik at vi kunne feire.
Til å forstå at jeg fremdeles føler nærhet til mitt barn.
Til å se bak smilet og ordene "jeg har det bra".
Kjære Gud, la bare en av dem huske
At i dag er en spesiell bursdag.

Lisa sa...

*klem*

Anonym sa...

Tenker på dere.. Ufattelig og fullstendig meningsløst.

Stor klem fra Heidi