fredag 10. desember 2010

Julebord

Det er det det er. Altså, helgen skal handle om et julebord med jobben. Gleder meg.

Skulle bare ønske jeg var tynnere, blidere, enklere? og penere. Alt som man egentlig ikke kan endre på. Men det blir vel bra lell.

Aner ikke om jeg har gått ned noe eller ikke, for jeg har hatt veie-angst den siste tiden. Jeg har tatt meg kraftig sammen og gått ned noen kilo, så gått opp igjen, så tatt meg kraftig sammen og gått ned, så gått opp igjen. Bare snakk om 5-7 kg hver gang, men det merkes. Så nå skal jeg ta meg kraftig sammen (IGJEN!!) og gå ned noen kilo, og prøve å bli der. Taktikken er å ikke veie seg, men heller se an formen. S får jeg se etter jul om jeg går på vekta.
Veie seg etter jul er vel uansett ikke noe sjakktrekk, men jeg har i grunnen aldri gått opp i vekt under jula. Etegildet som mange snakker om har vi aldri hatt. Mye pga dårlig råd, og vi har rett og slett ikke hatt den tradisjonen tror jeg.

Men sånn er nå det..

Ellers er fredagstaco fortært og jeg er straks klar for seng. Nesten alle julegaver er kjøpt så da kan jeg endelig puste litt ut. :)

Ha en fin førjulstid!


Ingen kommentarer: