mandag 6. desember 2010

Har en flott

svigerinne.

Hun er sterk, der jeg er svak, hun er uredd, når jeg bare vil gjemme meg. Hun våger ting jeg ikke kan. Hun har vært min heltinne i mange stunder og jeg elsker de lange "samtalene" mine med henne. De foregår bare i mitt hodet, men det holder engelsken min i sjakk. Ja, jeg er gal. Vi snakker over telefon også.. altså.. *kremt*

Min svigerinne er nemlig amerikansk, og hun bor -som du gjettet- i USA, med min bror og deres to sønner.
Til hennes ergelse leser jeg ikke bøker, men søppel. Så dermed blir hun nok 'lykkelig' over å få vite at jeg har begynte på enda en Margit Sandemo-serie, nemlig Trollruner.


Kommet halvveis i første bok, og i ekte Margit Sandemo-stil så er det alver og underjordiske, i skjønn forening. Så beklager min kjære heltinne, du er en bedre HSoersdal enn jeg noen gang vil være, men bøkene mine får du aldri.

<3 <3 <3 <3 do not forget the hearts <3 <3 <3 <3
:D

Ingen kommentarer: