mandag 5. januar 2009

Nå er det 2009

og jeg er ikke så sikker på at det skal bli et godt år.. Jeg må nesten bare se det an. *grynt*

Kjenner høy puls bare ved tanken på ting som kan gå galt, vil gå galt, eller jeg skulle ønske ting gikk galt, så jeg slapp å tenke mer på det. *grynt*

Slenger ut noen bilder. Lar de tale for seg selv.

Vi feiret da altså en liten julaften på nyttårsdaften, og jentene elsket det. Hvem vil ikke få dobbelt opp med pakker! Det ble endel myke pakker, men de ble kjempe glad.

Jeg har kommet i gang med treningen igjen, og det liker jeg. Jeg er helt støl, og kjenner jeg har noe som kan ligne på magemuskler. :D

Vel, enjoy the pics.

.








1 kommentar:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så koseligt med dobbel julaften ;D

Å sååååå flotte jentene är da ♥

Nydelige kjoler!!!

Klem Sessan