tirsdag 17. august 2010

Stakkars

Kjære skrøplige blogg.

Du er utsultet på nytt stoff, og det er ikke så mye mer å hente i dag heller, men litt skal jeg alltids klare.

Barna er sendt ut på tur, og jeg skal på skolen for å snakke med rektor. Håper å kunne få en sfo plass til begge jentene, så jeg står friere med tanke på jobb. Venter i dag ( som andre dager) på en spennende tlf, men jeg ser helt klart at noe er på vei ( yeah, right *kremt* poooositive tanker nå.. )
For _egentlig_ har jeg fått jobb. Det hadde du ikke trodd nei! :)
Men spørsmålet er om jeg får sfo plass og når jeg kan få begynt. Planen var mandag, men det ser litt mørkt ut. Kontoret mitt er ikke helt ferdig, og det sitter noen andre der nå. Så det hadde blitt trangt om plassen kan man si. Men snaaaaart !!

Om noen dager er jeg blitt 82 år!! Eller 28 som andre sier. Alderen er et tall, mantra.

Trener som en helt og jobber med vekta, men legger den litt på hylla nå. Når man spekulerer i hvor mye kalorier det er i et bringebær så skjønner selv jeg at man er litt på bær-tur. Høhø.
Jeg har alt fått noe av det som står på ønskelista, men venter til over helgen med å fortelle hva.

Da er det bare å ta fatt på dagen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende med ny jobb og lykke til med sfo-plass-jakten.

Anonym sa...

Så spennende da Heidi, dette var gode nyheter!
Håper det ordner seg for deg og jentene nå. Sender mange gode vibber og klemmer over fjellet fra vest til øst!
Klem fra Tove:-)

Ida Victoria sa...

Næmmen, har vi samme dag? Gratulerer med dagen, Heidi! :)