onsdag 25. august 2010

Da var det over

for denne gang..

På fredag, på selve dagen min dro vi ut for å spise. Fikk flotte røde roser og en pen sølvring. Dette var også dagen da den nye telefon min kom. HTC desire. Veldig fornøyd og med masse apps som er morsomme å fikle med. Apekatten er veldig misunnelig, og kommer til å kjøpe en til seg selv ganske snart. Lørdag var det slæffen hele dagen egentlig, kan ikke huske å ha gjort så mye annet enn å leie film og spise godis.Apekatten derimot rev hele rommet som skal bli mitt skap. ( ja, et helt ROM!!  Så alt inventaret ligger ute på gårdsplassen)
Søndag var det bursdagsfeiring hos svigers siden vi holder på i hagen og i huset så står alt på hue. Alle trærne som stod i hagen ligger nå på gårdsplassen, sammen med inventaret. Så hos svigers spiste vi kake og jeg fikk gaver :D

Jobbe jobbe jobbe

Den 1. begynner jeg for fullt, og det blir spennende. Får eget kontor og greier vøtt ;-)

Treningen er i gang den, og jeg veksler mellom å trene mye styrke og mye kondisjon. Har ikke trent styrke siden fredag og håper å få det til i dag eller i morgen., I kveld skal vi svømme, så om jeg gjør det så tar jeg treningen i morgen. Skulle vært en tur på den forrige jobben også, men rekker ikke alt.

Barnefri til helgen, og jeg skal etter planen på cowboy-fest. Apekatten skal sykle Birken og utdrikkningslag, så helgen bare flyr. Til uka igjen er det mange ting som står på planen, så jeg smører meg med store mengder tålmodighetskrem og holder tunga i rett munn.

Nuh skal jeg føne håret ( som har blitt betraktelig mye kortere siden sist :o  tok en bursdagssnauings av håret og ble veldig fornøyd med en oppklippete og mørkere variant.  ) og gjøre meg i stand til en liten tur på kontoret. Så det var det..

*pustermedmagen* og hører på lovekiller med Darin

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med jobben og vel overstått bursdag! Høres flott ut med eget kontor og greier :)
Jeg puster med magen sammen med deg! ;)
Stor klem