fredag 27. august 2010

Så sitter man her

Det er langt fra stille her for musikken tyter ut av høyttalerne. Min gode fine favorittmusikk renner ut og vasker hele sjela.

Det står lys på bordet sammen med en stor skål godis og en halvliter cola. Jeg har ikke sagt et eneste pip på flere timer annet enn å snakke galskap med bikkja. Som forøvrig ligger i en krøll ved føttene mine og passer på meg. Til tross for at det er mye musikk, er det helt stille likevel.

Hvorfor kan ikke den stillheten vare litt lenger?

Dette er hvertfall noen av de tingene jeg har gjort i dag her hjemme...

Frøknene har fått wallstickers fra sprell.no. De er veldig fine og de var kjempe enkle å sette opp. Kalendern skal ned fra eldste sitt rom. Hver av lampene har også fått en liten øyenstikker eller sommerfugl på seg. Jeg ble hvertfall fornøyd, så får vi bare se på reaksjonen til frøknene når de kommer hjem. Disse var ikke så barnslige som mange av de andre jeg har sett. De kuleste jeg fant var dobbelt så dyre som disse, så det utgikk. Men lurer på å ha noe sånt på soverommet. Et eller annet klissete over senga vil nok sette prikken over i'n. Tror apekatten vil like det ;-)

Tøflene er det absolutte beviset at høsten er kommet :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, for noen töfler!
Og så fine stickers, har sett flere som har slike i ulike mönster og "slagord".
Vi fyrte i vedovnene for förste gan i går vi*gröss*.
Snart vinter:-/

Klem Lisa (som ikke orker logge seg på kontoen sin og er derfor delvis anonym idag)

Anonym sa...

Så flink du har vært! Tipper jentene dine blir henrykte når de kommer hjem igjen!! :)