mandag 22. november 2010

Heidi ler

og har hatt det gøy. Det er man ikke bortskjemt med.
Fredagen ble veldig bra. Lo masse, og det var utrolig trivelige folk på besøk. :)

På lørdag tok jeg toget "innover" og traff igjen en skolekamerat fra den gangen jeg gikk skolen i voksen alder. Det var over halvannet år siden vi så hverandre sist, men praten og tonen var der med en gang. Veldig godt.

Spiste god middag ute, shoppa litt,  før vi tilbrakte mesteparten av kvelden i hver vår sofa med pledd, snop og noen glass hvitvin. Veldig kos.

Søndag ble tid for tenning av lys på graven, og en god middag før jeg og apekatten satte nesa hjemover. Han var så snill at han hentet meg i snøværet. Før jeg fikk kommet meg under dyna var vi en tur hos min kjære kusine og ektemann. Der ble hyggelig prat. Med meg hjem fikk en stor sekk med klær. Det var spesielt to tykke jakker der som falt veldig i smak. Den jeg kjøpte ny til yngstejenta har allerede blitt litt snau. :/
++ andre fine klesplagg.

Nå pleier jeg en lei forkjølelse mens jeg løper rundt å jakter etter min mors katt. Den skulle vi passe mens hun var bortreist en tid, men har ikke vist seg. Ikke siden i går formiddag. Hmmm. De graver og bråker her i gata, og han er skrekkelig redd for biler/anleggsmaskiner o.l. så ikke rart om han ikke kommer tilbake. Får gå noen ekstra runder når de har avsluttet for dagen.

*host* Så var det den forkjølelsen ja, den har å forsvinne asap. Dette har jeg ikke tid til.

Venter spent på en telefon, så jeg kan få avtalt et møte. Da skal ting bli mye lysere etterhvert.
Ha en fin mandag, her skal jentene og jeg benkre oss foran tven og se jakten på kjærligheten i kveld. <3

Ingen kommentarer: