fredag 19. november 2010

Leke sosial

I kveld skal jeg leke sosial, men før den tid må jeg leke husmor og frisør og ansatt (må muligens ned en liten tur på jobb) og det som verre er..

Var forresten hos frisøren i går, og litt på sparket lurte hun på om hun ikke kunne prøve seg med rettetanga og lage litt krøller på meg. Plutselig fikk Heidi krøller, og det er man ikke bortskjemt med. Kunne dog ikke bestemme meg for om jeg så ut som jeg var seksti år -og dermed "så godt ut", eller om det var tøft og "ungdommelig". Etter en time eller så falt alt litt mer på plass, og jeg kunne nyte mange fine krøller.
Så nå ønsker jeg meg rettetang til jul, med buede kanter selvsagt :D Forsøk på foto-shoot....

(De to første bildene viser litt hvordan stueveggen blir. Inspirert av sinnasnekker'n så røpla jeg hele veggen for plater og tapet, og fant kjempefin grov tømmer. Nå skal den renses enda mer og etterhvert beises. Jeg satser på å få gjort det ut på nyåret tenker jeg. Må bestemme meg om den blir lys eller mørk først.)





Jeg liker ikke kamera på htc'n. Det er skikkelig kjipt, og jeg vurderer å få kjøpt meg et godt kompakt kamera. Evnt bli flinkere til å få låne speilreflekskamera.
Jeg ser jo ultrakjedelig ut med grått og svart, men jeg har brukt smykke og skjerf altså...

Kjenner meg dårlig igjen i bildene.. Sukk. Kiloene synes veldig godt i ansiktet.MEN, i dag depper jeg ikke over det. I dag skal jeg leke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Næmmen!!
Så utrolig fin du ble da!! :)
Ha en flott, sosial helg! :D

Lisa sa...

I like :D

Shtilig med krølls jo. Fortsett med det og sett tang øverst på Julenisselista!