mandag 20. september 2010

tid for noen bilder

Bloggen blir så trist med side opp og side ned med tekst.
Personlig trives jeg veldig godt med å lese blogger som har litt luft rundt seg, og noen bilder. Men det er ikke alltid like lett å leve etter det selv.

Her kommer hvertfall noen. Htc har ikke godt kamera, så man får bare prøve å lide seg gjennom det.

Stua skal bli lilla! Altså, ikke veggene.. Hvert år (høst) sikler jeg flere liter etter å kunne kjøpe lilla, men det blir til at jeg venter til advent. Jeg får bare nyte herligheten noen uker før alt skal bli rødt plutselig. Det kan jeg ikke ha noe av, så i år har jeg kjøpt inn lilla stæsj mye tidligere!


Det startet med at jeg fikk lilla lys i ulike lillatoner og små lilla te-lysestaker fra en god vennine. Da gikk jeg raskt i gang med å få tak i flere lysestaker, kubbelys og noen duker. Nå er det lys overalt!
Bildene kommer:
Neimen, sett på maken. Jommen kom det ikke et fantastisk flott av undertegnede også. Selvfølgelig hadde jeg på meg lilla,så da fikk det gå. Nyt ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så herlig du er! :)