onsdag 8. september 2010

Pes

Dette er sangen jeg hører på og hva gjør jeg? Jo, jeg rydder.

Har egentlig ikke fått kastet så mye enda,men totalt er det rundt 5 søppelsekker. Det har tatt tid da. Fra ca mai til nå :s  Nå må jeg bare få kastet det.

Nå skal gulvene få smake på moppen, og så skal denne frøkna i butikken for å handle. Jeg har til gode å se en mann vaske og rydde på sin fridag, men men. Jeg er en ekte kjærring så jeg får vel vaske litt på min fridag.

I dag har jeg gjort slike ting som ville gjort svigemor glad. Støvsuget bak sofan. Guri for et pes.

Hmmm, hva spiser man til middag da? Mat, ja.. Men hva. Jeg har noen kyllingfiléer i kjøleskapet. Frese de opp sammen med litt grilla kylling og lage en god kremsaus kanskje? Apekatten liker helst poteter framfor ris, så da blir han nok glad i dag.

Utrolig tanketomt innlegg, men en helt vanlig dag i Heidi-Heimen. Jeg har mye jeg går og tenker på, men det er bare ikke rette tiden.

Ingen kommentarer: