onsdag 1. april 2009

Narcisser!



To vaser med slike gule fine narcisser har jeg i stuen og kjøkkenet. ( det vil si, kjøkken og stue er i ett, men jeg liker å si at det ene er kjøkken og det andre er stue *rar* )

Jeg kastet meg på sykkel, og tok en tur på biblioteket. Der fikk jeg levert endel bøker, lånte en helt haug til barna( lånte ingen til meg.. *sukk* ) så fikk jeg handlet en del ting på senteret, (derav narcissene) før jeg KASTET meg på sykkel igjen, og kom meg hjem.

Jeg syklet en stor omvei, og endte da opp med å ha syklet i over en og en halvtime. *puh*

Tråkke tråkke, sykle sykle.. Det var så utrolig varmt og deilig, så skulle ikke forundre meg om jeg tar en ny tur i morgen. <3

2 kommentarer:

Carrera sa...

Heldige dere som har sykkelføre. Her trenger man omtrent meier på sykkelen for å komme frem, men jeg aner vårtegn i luften, og det er godt.

De blomstene der, de er nydelige. De oser av vår.

MrsSoersdal sa...

I miss those flowers. Hard to come by here and when you do, they just kill themselves. All of my plants are suicidal here except tropical ones. I miss how easy it is to grow stuff in Norway.