lørdag 4. april 2009

cherry cherry boom boom

Denne hører jeg på..

Eh eh..

Bare digger musikken. Venter på å få servert middag av apekatten, og har egentlig hatt en grei dag. Syklet en god runde i dag tidlig, og etterpå har jeg plasket såvidt i vannet sammen med jentene. Det funker..

Jeg prøver å se framover, selv om ting har endret seg fra det jeg i utgangspunktet har tenkt. Jeg kan hvertfall si at jeg er nå på leting etter en leilighet til meg og jentene. Leiekontrakten går ut, og vi skal flytte tilbake til min hjemby. Som også er apekattens hjemby, men vi får se hva som skjer. Jeg er ikke optimistisk på noe som helst egentlig.

Det er lørdag, det er snart påske. Jeg sitter med narcissene på bordet og en dorullkylling foran meg. Livet bare må gå videre uansett hva jeg sier. Så da får jeg henge etter for halv pris.

Ingen kommentarer: