mandag 25. august 2008

Velkommen til min dominion

Etter et turbulent år, ønsket jeg nå å opprette en blogg som kan være litt morsom, samtidig dødsalvorlig. For døden har besøkt mitt hjem dette siste året, da sønnen min døde i august 07.

Han kjempet en tapper kamp mot kreft, men han er blir for god for denne verden.
Månedene som fulgte var tunge og mørke, og mange av de er fortrengt. Orker rett og slett ikke å forholde meg til de.

Etterhvert kom våren, og en separasjon var et faktum, og jeg og jentene mine måtte starte et nytt liv.

Nå er det august 08, og dagen for dødsdagen nærmer seg. Det kjennes på hele kroppen, men det er også godt. Godt at endelig skal dagen komme, og jeg kan komme meg forbi den.

Denne bloggen håper jeg kan være litt mer meg, og ikke bare minstemann. Dette er mitt området, og mine tanker skal flyte fritt, og tro meg de flyter alle veier.

Håper dette kan også være litt underholdene, der jeg tramper videre i nytt terreng. Mye vil være kryptisk, men det er jo alltids lov til å gjette.

Velkommen skal du være til mitt dominion.

13 kommentarer:

Kine sa...

Jeg følger deg gjerne videre, vennen :-)

Heidi sa...

Takk takk!

Denne gangen blir det nok mer fra livet mitt og jentene.

Dette blir spennende!

MrsSoersdal sa...

DEAR GOD ANOTHER ONE

Kine sa...

P.S. et flott utseende på nybloggen din :-) Kjempefint bilde!

Klem igjen :-)

Kari Line sa...

Supert! Jeg er med videre! Vil gjerne høre mer om heidi - morsom eller ikke. Har jo blitt glad i deg på en måte gjennom å følge deg, så det er godt at du har lyst til å dele litt mer. Håper du har mye godt i vente! Klem fra kari l.

Bilder sa...

Følger deg videre jeg. Fulgt stille med i kulissene i 14 mnd nå og heier deg videre fra sidelinjen.
Takk for den muligheten Heidi.
Du er enestående.

Anonym sa...

Følger deg gjerne videre. Har jo fulgt med deg til og fra i tiden som har vært da bloggen enda var åpen, eller før du lukket bloggen etter minstemann:)

Uansett humør, så er vi nå her vil jeg tro:)

Karen sa...

Jeg følger deg i gode og vonde dager Heidi.

Klem.

Sigrid sa...

Gratulerer med ny blogg! Og takk for at jeg får følge deg videre. Ønsker deg masse lykke til framover! Klem.

tove sa...

Jeg følger deg mer enn gjerne videre!
Takk for at du fortsatt vil dele dine gleder, sorger og frustrasjoner med oss!
Du har gitt meg så utrolig mye, selv om jeg sjelden har lagt inn kommentarer på bloggene dine! Du er ganske enkelt unik!!
Lykke til, kjære Heidi!
Klem

mokki sa...

følger deg mer enn gjerne heidi.
mokki

Heidi sa...

Takk takk alle sammen!

Unknown sa...

Ble så glad da jeg så at vi får følge deg videre. Klarer ikke heeelt å gi slipp på deg, har jo fulgt deg lenge nå!
Ps. må bare si at du ser bare sinnsykt godt ut!!! Skulle ikke tro at du har vært gjennom et grusomt år...
Klem til deg :)
-diddlina&superjenta- (som forøvrig har skiftet nick på nm til MissHønemor..)