mandag 31. august 2009

oh joy

Jeg har endelig fått svar på om jeg får bostøtte eller ikke..

Det vil si, jeg får svaret den 10. og jeg spurte på tlf om det gikk i orden. Hun hadde ikke lov til å si noe, men sa det gikk nok sikkert bra. Jada, da får jeg håpe på det. Hadde jeg visst at alt skulle ta så lang tid tror jeg ikke at jeg hadde flyttet nå. Sukk.

Ikke er det jobber her heller.. Men de sier det er sånn overalt nå. Jeg har absolutt ikke mulighet til å jobbe noe særlig skift, og alt på dagtid er helt ute av min rekkevidde, eller ikke ledig for meg.
Jada,sukkerogstønnerlitt

Akkurat nuh leser jeg en veldig søt serie som heter fiolsteinen. Veldig lettlest, så jeg bruker bare noen timer på en bok, men det gir et lite avbrekk likevel.

Jentene er på skolen, og jeg skal straks trene tenkte jeg.. Lille frøken voff ligger ved siden av meg i sofan og snorksover. <3

Hun må luftes før trening *noterer*

Ellers skjer det ikke så mye som sagt.

:)



Fra i sommer:




4 kommentarer:

MrsSoersdal sa...

Silly pretty girls. Give them hugs and kisses from tante.

Anonym sa...

Hei.
Kom over din blogg i forbindelse med litt research til en artikkel jeg skal skrive.

Vil gjerne spørre deg om dere kan tenke dere å dele deres historie?

Ta gjerne kontakt - jeg er å treffe på mob. 454 07 532 eller e-post cathrine.lyngbo@gmail.com

Hilsen Cathrine, frilansjournalist Norsk Ukeblad

Anonym sa...

Lenge siden jeg har lest og skrevet her inne Heidi. Men det betyr ikke at jeg ikke tenker på deg.
Spesielt i denne tiden havner tankene på deg og minstemann.

Grattis med gjennomført motbakkeløp. Syns du er knallflink jeg!!

Klem fra mokki

Anonym sa...

håper det kommer mange solrike dager i fremtiden, nå synd jeg det er på tide gitt.

En smugleser fra nord