tirsdag 20. juli 2010

ooooh jess..

Da var treningen atter en gang et faktum. Har trent jevnt annenhver dag nå denne ferien og det gjør gøtt. Faktisk hadde jeg en spinning-runde i går, så var det ned for å trene styrke i dag, og tilbake for mer spinning i morgen. Neste gang skal jeg nok prøve å samle det litt mer. Kjedelig å være der hver dag ;)

Jentene kom i går og det var mange hjertelige klemmer og "savna deg massssse, mamma". Det ble noen gaver og litt stæsj. Overraskelsen til eldste var en tur for bare meg og henne, til valgfritt sted. Nå har vi planlagt sted, billetter er bestilt og togbilletter ( ja, vi toger ) er betalt og hentet. Gleder meg veldig jeg. Detaljer og bilder følger etter turen. :)

Hadde selvsagt ønsket å kunne tatt med begge to, men nå har jeg tenkt lenge på det her og jeg vil gjerne ta med bare en. Til høsten / vinteren håper jeg å kunne ta med bare den minste. Da blir det til snøkledde strekninger og da skal apekatten få bli med, ellers tror jeg frøkna spiser meg levende. Hun har en veldig sterk personlighet og selv om jeg elsker henne herfra og til månen så er hun en sånn type at hun absorberer alt av energi rundt seg og bruker den opp. Hehe, så det ville vært godt å være to hvertfall deler av kvelden og dagen.
Apekatten kan få kjøre seg sine lange bortoverski-turer så kan vi ta det litt roligere. Hun har nemlig en veldig god kroppskontroll og jeg vil gjerne utfordre henne til mer fysisk aktivitet.

Syklene som ble kjøpt er også ledd i den treningen. Altså målet er å være aktive i hverdagen. De får dermed svømme det hjertet lyster på vinteren, sykle på sommeren, hoppe med hoppe tau ( med teller selvsagt, veldig motiverende) og vi har kjøpt fotballer, spretteballer o.l for å ha noe å gjøre. På sommeren er det ganske stille da det ikke er noe speiderturer eller svømming. Fra og med august skal minste sykle sammen med 8 + gruppe i terrengsykling. Kanskje om noen år kan hun holde følge med apekatten på sine turer. Kanskje grenserittet for ungdom hadde vært noe?

De skal hvertfall få mange av de mulighetene jeg ikke hadde selv.

Ingen kommentarer: