mandag 29. mars 2010

Påske

Dærsken så fort detta gikk da gitt..

Henger med i svingene, og beklager til mine trofaste lesere som ikke har hatt noe å lese om. Lover å bli litt flinkere framover ( igjen)

Leser de siste innleggene med tårer i øynene, for savnet etter minstemann er her i aller høyste grad. Men men. Nå er det tid for refleksjon og ettertanke, for vi gå inn i påsken. Påsken i 2007 var minstemann ufattelig syk! Har aldri hatt et barn som var så syk noen gang, og de fleste vet jo hvorfor i ettertid. Men jeg tenker alltid på slike ting for 1 år siden, for 2 år siden osv.

Gapet mellom han og meg blir bare større både geografisk og tidsmessig. Var hos graven om lørdagen, og gravden den fram!! Herlighet så mye snø da gitt. Men fikk satt ned noen blomster, noen fine blå krystallsteiner som pynter opp litt og noen lys. Fikk ryddet vekk noe av pynten som står der som nå var blitt knust i snøsmeltingen.

Skal straks ut å svømme litt, og plaske i vann. Har blitt litt av en fisk ( hval? noen som sa Keikos etterfølger her? ) og trives med det. Stuper og svømmer som om jeg aldri har gjort noe annet. Det hadde jeg aldri trodd om meg selv.Dette var jenta med vannskrekk og ikke var trygg i det hele tatt. God trening, selv om jeg ikke helt merker det store vekttapet, men det er nok andre årsaker ( sjokkis! )


Hektisk hverdag, mye jobb, samtidig har jeg ingen jobb. Slå den du! Og generelt alt som skjer gjør at det straks er april, og jeg er enda et skritt unna minstemann. Kanskje jeg burde se på det som et skritt nærmere? Jeg blir jo ikke akkurat yngre med årene. ;)

Ikke svikt meg kjære leser, gi meg et pip om at du er der <3

16 kommentarer:

Anonym sa...

pip

Lisa sa...

Å,der var du igjen ja.
Jeg har sett etter deg daglig i 2 mnd.
Og jeg syntes du avsluttet med litt ironi.... "latskap". Måtte le mange ganger. "har hun blitt så lat at hun ikke orker skrive?*

Men godt at du er her igjen:)

Carrera sa...

Her er et lite påskepip fra meg også. Følger med på blogglista mi, og har lurt på om det ikke kom noe fra den kanten snart.

Ha ei fin påske!!

Heidi sa...

woohoo :D Dere lever! hold ut :)

Anonym sa...

Kjekt å "se" deg igjen Heidi, god påske :-)))
Tove

Anonym sa...

ja jeg er her, og har ventet på deg kjære Heidi.
Det er sjelden jeg legger igjen, iom at vi ikke kjenner hverandre. Men jeg har fulgt deg fra minstemannbloggen startet og vil følge deg til the bitter end.
Håper du og jentene får en fin påske.

Ingrid fra NordreNordland

Anonym sa...

jeg har venta og venta på å høre fra deg. Håper du har det så fint som du kan ha:) Skjønner savnet du føler etter minstemann. God påske uansett...klem

Anonym sa...

Ønsker deg en fin påske... Er stadig inne og ser på¨bloggen din:-)


Stoor påskeklem fra Heidi

Anonym sa...

Kjekt å "se" deg igjen Heidi. Jeg har fulgt bloggen din daglig siden dag en. Ledd og grått med deg. Det var kjekt å se at du var inne her igjen:)Stå på Heidi. Det var kjekt å lese igjen.

homegirl sa...

Pip! Kommer nok alltid til å se etter oppdateringer fra din kant :)

Anonym sa...

Er stadig innom bloggen din og ser om det har kommet noen nye ord fra deg:)
Og lille vakre minstemann tenker jeg fortsatt på nesten hver eneste dag, sånn kommer det nok alltid til å være. Han satt dype spor, den tøffe, tapre, lille gutten.
Mange gode klemmer fra Camilla("zemoc")

Anonym sa...

Der kom det noe nytt jo! Jeg sjekker bloggen nesten hver dag.

Ønsker deg og dine en god påske!

Anonym sa...

jeg er her.... :) God påske og lykke til videre!!!

Anonym sa...

Eit lite pip fra Gry

Rikku sa...

hei :-) et lite påskepip fra meg ! God påske til deg og dine :-)
så kjekt at du har begynt å blogge igjen .

Påskehilsen fra Tone , Cakegirl :-)

Anonym sa...

Hei Heidi.

Følger deg stadig jeg også.
Godt å høre fra deg igjen.

Klemmer fra Karen "oss"