tirsdag 30. mars 2010

blir rent rørt jeg

over at dere holder ut med meg..

I dag tok vi turen til vårt kjære naboland for å kjøpe det viktigste til påske, nemlig godis \o/
og litt annet stæsj da, men det var godisen som var i sentrum gitt.

Ellers er det veldig stille og rolig rundt meg for tiden hvertfall sett utenfra. Det har skjedd mye, mye som jeg ikke vil snakke om, noe jeg kan snakke om men ikke orker, og en hel haug som jeg sikkert burde snakket om. Godt man har en apekatt innimellom som lytter.

I morgen skal jeg jobbe litt. Tenk det, jeg som ikke har jobb. Det er merkelig det opplegget der. Kan vel kalle meg en vikar på tilkalling da, så slipper man å definere det så fælt. Men jobb har jeg altså ikke, ingen rettigheter så langt. *puster med magen*
Så nå jeg lå rett ut med omgangssyken, så fikk jeg nada betalt. :/

Det viktigste her nå er at jeg har kjøpt godis. Må prøver å holde litt fokus. Og jeg har et strikkeprosjekt for påsken, og minst to bøker jeg kan lese. Det får jammen holde!

Gikk minst en times lang tur med hunden i dag, og det var veldig godt. Så deilig å lange litt ut, løpe litt, og ikke være redd for is eller å fryse. Snart bare jogger jeg i vei. Å, det skal bli godt det. Få av meg litt vintertillegg ( les: fett ) Men tar det pent. Det blir sykling på torsdag, svømming på fredag, ny sykkeltur på lørdag ( langtur) Hvil på søndag ( om man ikke regner med tur med hund og barn ) og en ny sykkeltur / gåjoggetur på mandag. Får se an vær. Det er jo spådd møkkavær, men får se lyst på det. Om hundre år er vi alle dø likevel.

God natt!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Trening ja. Har begynt på noe jeg nappet opp fra Babyverden-jentene jeg skriver på på forumet. Og joda, et funker som bare det!!

http://v.youku.com/v_show/id_XOTMxNDMwNzY=.html

Kjör level 1 i ti dager, level 2 i ti dager, level 3 i ti dager. Mist opptil 10 kg på 30 dager.

Og det er litt artig også:)

Heidi sa...

Jøss, inte dumt, inte dumt.

Enn så lenge "sliter" jeg meg ut på kondisjonstrening til jeg får ånden over meg til å trene styrke igjen.

Stå på Lisa-mor :D