fredag 27. mars 2009

bækk!!

Jeg lever..

Det gikk litt nedover for meg etter tre årsdagen. Da skjønte jeg virkelig at jeg ikke var på langt nær så ferdig som jeg ville trodd. ( kompisen min mente at hele sorgprosessen har vært forskjøvet, siden jeg fikk bruddet opp i det hele.. )

Dessuten var ting så usikkert med apekatten, og jeg følte meg langt nede. Ting har ikke forandret seg egentlig i forhold til apekatten, men jeg er sterkere enn på lenge.
Det er jo ikke så dumt..

Jeg beklager at jeg ikke har oppdatert, for dere må vel ha trodde jeg har dødd eller noe sånt. Det var ikke meningen. Men nå er jeg tilbake, og skal prøve å være flink.

=)

Legger ved noen nye bilder av meg, barna, apekatten, vofsen og en blomst! :)
Jeg ELSKER orkidér! <3


apekatten har hatt bursdag! HURRA








5 kommentarer:

Kine sa...

Heisann, der var du jo :-) Godt å se deg, vakrere enn noensinne!!

Skjønner at du falt et stykke etter 3 årsdagen ja.. Ikke annet å vente at det kommer slike nedturer. Sorg går aldri over, den bare skifter styrke, og nå fikk du en ny topp. Vit bare at vi er mange som følger deg i opp og nedturer :-)

Masse flotte bilder av deg og dine. Ser ut som du koser deg og har det bra. Så bra som du kan ha det, og det er flott! :-)

Ønsker deg en fin helg.

Klem fra Kine

Anonym sa...

Hei! Så fint å høre fra deg! Veldig lett å skjønne at det ble vanskelig etter minstemanns bursdag. Har vært innom og kikket mange ganger og det var godt å se noen godbilder av deg og dine. Håper du får bedre dager nå mot sommeren og at livet kan føles litt godt igjen. God helg til deg! Du ser strålende ut!!!! Klem fra kari l.

Mallan sa...

Hurra, Heidi er tilbake!
Har vært blandet følelser mellom savn og fryst, hehe.
Men jeg skjønte du trengte tid og jeg er glad du gav deg selv den tiden også!
KLEM

Anonym sa...

Åh, så godt å se deg igjen!

Jeg har vært innom så mange ganger og har vært litt bekymret for deg. Det er jo fullt forståelig at du ikke har ork eller energi til å oppdatere oss som følger bloggen din, så takk for at du deler av deg selv, atter en gang.

Nydelige bilder av deg og dine! Den vovsen har jeg veldig lyst på!!

Håper du kan gå våren i møte med friskt mot og masse glede. Vi er mange som tenker på deg!

Varme klemmer
NM-Mamma!

Carrera sa...

Godt å se at du er her ennå. Flotte bilder av hele bunten!!